Social

FameShop – pierwszy sklep tylko dla Influencerów

Hash.fm otworzyło internetowy sklep tylko dla Influencerów. Fameshop oferuje produkty, wzamian za publikację ich recenzji w Internecie.

Fameshop to nic innego jak automatyzacja współpracy na linii marketer – influencer.
Influencerzy wybierają produkt, który chcieliby testować i dodają go do koszyka. Cały proces od momentu wybrania danego produktu, poprzez przyjmowanie zgłoszeń, wybór osób do projektu jest automatyczny.

Platforma jest otwarta dla wszystkich twórców, konkretne wymagania są przy konkretnych projektach, jednak każdy ma szansę na współpracę z markami.

Dobrze zorganizowane jest to, że to Influencer stara się o konkretny produkt, a nie marketer o Influencera.
Influecerzy nie muszą płacić za korzystanie z Fameshopu. Koszty ponoszą za to marketerzy.

Hash.fm także bardzo dba o jakość kont, które podejmują współprace z markami. Sprawdzają je pod kątem kupionych obserwatorów, dziwnych zjawisk zachodzących w osobach obserwujących potencjalnych Influencerów a także tego, czy pochodzą oni z Polski.

Kampanie przez FameShop zrealizowały już takie marki jak Ochnik, Home&You, Creative czy ADATA.

Related posts

Naklejka z zaproszeniem do wydarzenia na Instagramie

Administrator

Netflix wprowadził rewelacyjną jakość dźwięku!

Administrator

Instagram wyszukuje i oznacza treści jako fake news!

Administrator

Zostaw komentarz