Social

Instagram uruchamia przypomnienia o premierze produktów

Od dziś Instagram testuje wprowadzenie przypomnienia o premierze nowych produktów podczas zakupów na Instagramie. Umożliwi to kupowanie produktów od razu po premierze bezpośrednio na IG.
Wszystko ma prowadzić do tego, aby ułatwić ludziom zakupy.

Na Instagramie najnowsze trendy łączą się w muzyce, sztuce, modzie i nie tylko. Ludzie podążają za swoimi ulubionymi markami i twórcami – wszelkiego rodzaju twórcami smaku – aby nadążać za tymi zainteresowaniami i odkrywać nowe produkty. Marki i twórcy łączą się z kupującymi, którzy chcą mieć te produkty, gdy tylko będą dostępne. 

Obraz może zawierać: telefon

Marki poniżej są częścią naszej zamkniętej wersji beta kasy, która będzie korzystać z tej funkcji w Stanach Zjednoczonych od dziś i przez najbliższe tygodnie.

Adidas @adidasoriginals
Anastasia Beverly Hills @anastasiabeverlyhills
Balmain @balmain
korzyścią @benefitcosmetics
Chinatown Market @chinatownmarket
Bajer @freshprince
H&M @hm
Highsnobiety @highsnobiety
Huda Beauty @hudabeautyshop
JE11 @ je11shop
Levis @levis
Mac @maccosmetics
Michael Kors @michaelkors
Kon Artis @mrporter
NARS @narsissist
Net-A-Porter @netaporter
NYX @nyxcosmetics
Outdoor Voices @outdoorvoices
Revolve @revolve
Soul Cycle @soulcycle
Warby Parker @warbyparker

Funkcjonalność ma być wprowadzana stopniowo w kolejnych krajach. Obecnie nie ma co do tego potwierdzonej pewnej informacji, jednak musimy uzbroić się w cierpliwość.

Related posts

Naklejka z zaproszeniem do wydarzenia na Instagramie

Administrator

FameShop – pierwszy sklep tylko dla Influencerów

Administrator

Instagram uruchamia konto @creators, aby zachęcić twórców do tworzenia

Administrator

Zostaw komentarz