Tech

Nowy wygląd Facebooka – niebieski precz!

Facebook po bardzo długim czasie bazowania na kolorze niebieskim, postanowił radykalnie zmienić swoją drogę.
Znika charakterystyczny niebieski kolor oraz zostają zmienione aktualności. Wszystko będzie zachowane w kolorze białym. Zarówno na Facebooku jak i Messengerze.

Jest to jedna z największych wizualnych zmian jakie przeszedł Facebook od bardzo dawna.
Nowy wygląd Facebooka to efekt zmiany polityki firmy, po skandalu związanym z wyciekiem danych. Według nowej strategii, Facebook ma się stać bardziej osobistym serwisem i skupić się przede wszystkim na łączeniu użytkowników w grupy.

Facebook deklaruje, że dzięki tym zmianom Facebook stanie się szybszy, łatwiejszy w obsłudze i jeszcze bardziej wciągający.
W założeniu zarówno aplikacja jak i wersja desktop mają być bardziej przejrzyste i wzbogacić się o nowe funkcje.

Na pewno większy nacisk będzie kierowany na grupy, których na portalu jest dziesiątki tysięcy, zawierające (według obliczeń Facebooka) ponad 400 milionów użytkowników!

Kolejną nowością w Grupach są funkcje dostępnie wyłącznie w grupach specjalizujących się w danej dziedzinie. Dla przykładu: w grupie zajmującej się tematyką zdrowotną członkowie będą mogli opublikować post i udostępnić informację anonimowo, bez podawania swojego imienia i nazwiska (raczej mało kto chciałby się bowiem przyznawać, że ma na przykład wstydliwą chorobę i szuka antidotum). Z kolei w grupach poświęconych ogłoszeniom o pracę użytkownicy mają mieć możliwość łatwiejszego aplikowania do ogłaszających się pracodawców.

Funkcjonalności są wprowadzane stopniowo – część osób otrzymała już jasny motyw, część jeszcze nie – ale spokojnie! Na każdego przyjdzie pora!

 

Related posts

Instagram wprowadza Direct Message do wersji przeglądarkowej

Administrator

Parlament Europejski poparł ACTA2!

Administrator

Google Chrome sprawdzi, czy Twoje hasła wyciekły do sieci

Administrator

Zostaw komentarz