Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media

Amerykański rząd uczy influencerów bycia influencerami

Amerykański rząd wziął na celownik Influencerów – stworzył poradnik dla nich, jak mają być prawdziwymi Influencerami.

Jak podaje cnet.com, Federalna Komisja Handlu wydała materiały informacyjne, w których tłumaczy zasady oznaczania materiałów sponsorowanych. Broszura i kilka filmów przybliżają najważniejsze treści oficjalnego dokumentu przygotowanego przez rządową agencję.

Materiał podkreśla jak ważne jest to, aby poinformować swoich odbiorców, że materiał jest sponsorowany. Specjalna komisja informuje o tym, że może to nieść dodatkowe korzyści (niekoniecznie finansowe) ale też zachować szacunek do odbiorców – w tym wypadku głównie dla tych, których dana reklama nie dotyczy.

Informują również, że bardzo ważne jest umieszczanie znaczników tak, aby były widoczne na pierwszy rzut oka. Powinny być widoczne bezpośrednio w sponsorowanym materiale, a nie w sekcji „O mnie” czy w długiej liczbie hashtagów.

Jak oznaczać? Jak najprościej – radzi Komisja, zalecając zawieranie w opisach prostych zdań z nazwą sponsora i przyczyną wzmianki. Korzystanie z hashtagów typu „#ad” czy „#sponsored” jest niekonieczne, choć dopuszczalne. Odwrotnie jest w przypadku nie do końca jasnych skrótów i zwrotów (jak np. „collab”) – zastrzega jednak agencja w broszurze.

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You May Also Like

Tech

2012 – pamiętny dzień dla twórców Youtube. Odbiło się to szerokim echem, ponieważ Youtuberzy nie chcieli zakładać konta w Google+ ponieważ nie mieli tam...

Social

Pinterest wskakuje na modę w ciemnym trybie. W poniedziałek, 30 września, Pinterest rozpoczął wdrażanie trybu ciemnego dla aplikacji na iOS i Androida, abyś mógł dalej wpinać się...

Social

Popularność TikToka na całym świecie jest niekwestionowana. W niektórych państwach został on zablokowany, w innych nadal bije rekordy pobieralności i dziennych odtworzeń. Instagram przez...

Tech

Wycieki haseł są obecnie wręcz na porządku dziennym. Użytkownicy Internetu, którzy chcą dbać o swoje dane powinni zapoznać się z tym artykułem, bo Google...

Social

Facebook w wersji przeglądarkowej wygląda po prostu… staro. To tak jakbyśmy zaparkowali w 2014 roku z małymi wizualnymi poprawkami. Mark Zuckerberg wprowadza nowy odświeżony...

Media

Allegro wprowadza na rynek nowość – Allegro Gadane! Wystartował serwis, w którym użytkownicy Allegro mogą kontaktować się ze sobą, rozmawiać i rekomendować. Co więcej...

Tech

Huawei powoli zaczyna odbijać się od marnych sytuacji, które spotkały go w ostatnich miesiącach i zaczyna odgryzać się na Amerykańskim biznesom – a swoim...

Tech

Obserwuję popularyzację trybu ciemnego w przeróżnych aplikacjach dostępnych na smartfony. Wszystko za sprawą ekranów OLED oraz AMOLED, które wykorzystywane są w coraz większej ilości...

Lifestyle

Polacy co raz chętniej i częściej kupują za pośrednictwem Aliexpress. Od niedawna paczki doręczają kurierzy Poczty Polskiej – Pocztex. Jednak jak się okazuje, nie...

Social

W wynikach wyszukiwania reklamodawcy będą mogli umieszczać swoje reklamy – informuje Facebook. Reklamy są dokładnie spasowane i mają wyglądać tak jak w newsfeedzie. Kontrola...

Copyright © socialnow.pl 2021. All rights reserved ®