Facebook ułatwia markom kontakt z klientem w Messenger

Facebook wydał najnowszą wersję interfejsu API Messenger Graph, która zawiera trzy nowe funkcje. Mają one usprawnić komunikację danej marki z klientem.

Ułatwiony został m. in. proces połączenia aplikacji z reklamą.
Firmy, które mają wiele aplikacji podłączonych do platformy Messenger, będą miały możliwość wyboru tej, na której mogłyby być wyświetlane kampanie.  Funkcja ta umożliwia korzystania z opcji „Click to Messenger”. Oczywiście wszystko w celu zwiększenia promocji.

Facebook przedstawił również „przełamywacze lodów” (ang. icebreakers), które pozwolą markom pokazywać użytkownikom najczęściej zadawane pytania, a jednocześnie – przygotować na nie odpowiedzi. Ma to ułatwić zainicjowanie rozmowy między konsumentem a firmą oraz oszczędzać ich czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *