socialnowpl@gmail.com

Nowy wygląd Facebooka – niebieski precz!

Nowy wygląd Facebooka – niebieski precz!

Facebook po bardzo długim czasie bazowania na kolorze niebieskim, postanowił radykalnie zmienić swoją drogę.
Znika charakterystyczny niebieski kolor oraz zostają zmienione aktualności. Wszystko będzie zachowane w kolorze białym. Zarówno na Facebooku jak i Messengerze.

Jest to jedna z największych wizualnych zmian jakie przeszedł Facebook od bardzo dawna.
Nowy wygląd Facebooka to efekt zmiany polityki firmy, po skandalu związanym z wyciekiem danych. Według nowej strategii, Facebook ma się stać bardziej osobistym serwisem i skupić się przede wszystkim na łączeniu użytkowników w grupy.

Facebook deklaruje, że dzięki tym zmianom Facebook stanie się szybszy, łatwiejszy w obsłudze i jeszcze bardziej wciągający.
W założeniu zarówno aplikacja jak i wersja desktop mają być bardziej przejrzyste i wzbogacić się o nowe funkcje.

Na pewno większy nacisk będzie kierowany na grupy, których na portalu jest dziesiątki tysięcy, zawierające (według obliczeń Facebooka) ponad 400 milionów użytkowników!

Kolejną nowością w Grupach są funkcje dostępnie wyłącznie w grupach specjalizujących się w danej dziedzinie. Dla przykładu: w grupie zajmującej się tematyką zdrowotną członkowie będą mogli opublikować post i udostępnić informację anonimowo, bez podawania swojego imienia i nazwiska (raczej mało kto chciałby się bowiem przyznawać, że ma na przykład wstydliwą chorobę i szuka antidotum). Z kolei w grupach poświęconych ogłoszeniom o pracę użytkownicy mają mieć możliwość łatwiejszego aplikowania do ogłaszających się pracodawców.

Funkcjonalności są wprowadzane stopniowo – część osób otrzymała już jasny motyw, część jeszcze nie – ale spokojnie! Na każdego przyjdzie pora!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *